המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעות דוא"ל במערכת, החל מבחירת האובייקט והגדרת התנאים למסע, דרך קביעת שדות "מאת" ו"אל" (כולל אימות כתובות מייל והרשאות משתמשים), ועד לבחירת תבניות דוא"ל מתאימות ועריכתן. בנוסף, המאמר מפרט כיצד להפעיל או לכבות את מסע הלקוח, ומספק טיפים לניהול המיילים והלוגים הנלווים במערכת.
המאמר מספק מדריך מלא לשימוש בתבניות דוא"ל במערכת, כולל יצירה, עריכה, מחיקה והתאמה אישית של עיצובים לכל רכיב בתבנית. בנוסף, הוא מסביר על מנגנון ההסרה מרשימת תפוצה, שילוב לינקים והתאמת התבנית לצפייה במובייל ודסקטופ.
מאמר זה עוסק בלוגיקות המרכזיות המשמשות לניהול מסעות לקוח, כולל הסתעפויות והשהיות, על מנת להתאים את הפעולות והמסרים לצרכים מגוונים של הלקוחות שלכם. המאמר מספק הסברים, דוגמאות מפורטות והנחיות ליצירת הסתעפויות והשהיות בצורה נכונה ויעילה.
המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח לשליחת הודעת SMS בצורה אוטומטית, כולל בחירת מספר השולח, הגדרת הנמענים, כתיבת תוכן ההודעה, וניהול עלויות וחבילות SMS במערכת.
המאמר מסביר כיצד להשתמש במסע לקוח לקריאה לכתובת אינטרנט (Webhook) כדי לשלוח מידע למערכות חיצוניות כמו Slack. התהליך כולל הגדרת שיטת בקשה, כתובת URL, כותרות ופרמטרים, ושליחת נתונים בפורמט JSON. המאמר כולל גם דוגמה לשליחת הודעות לערוץ Slack עם פרטי ליד חדש. בנוסף, הוא מתאר מנגנון כשל שמפסיק את מסע הלקוח במקרה של בעיות בקישור לאינטרנט.
המאמר מסביר כיצד להגדיר מסע לקוח ליצירת רשומה חדשה במערכת באופן אוטומטי. הוא מתאר את השלבים לבחירת האובייקט, קביעת התנאים, בחירת סוג הרשומה, מילוי שדות מותאמים, ושמירת המסע להפעלה.
המאמר עוסק בפעולות פתיחת דוא"ל ולחיצה על קישורים במסע לקוח, כולל הגדרת התנאים לבדיקת פעילות המשתמש ושיוך למסלולים בהתאם ומפרט כיצד לנהל את התרחישים השונים.
המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.
המאמר כולל הסברים על יצירת פרופילים חדשים במסגרת מסע לקוח. הוא מפרט על תהליך ההיווצרות של פרופילים, המידע שנשמר בהם, וכלים המאפשרים צפייה וניהול של פרופילים והיסטוריית פעולותיהם.
תגיות דינמיות במסע לקוח מאפשרות שליפה והצגה של מידע מותאם אישית מתוך המערכת, בהתאם לשדות באובייקט עליו מבוסס המסע או אובייקטים מקושרים. שימוש נכון בתגיות אלו מסייע להתאים תקשורת עם לקוחות, כמו שליחת SMS ודוא"ל, עדכון ויצירת רשומות, ושיפור תהליכים אוטומטיים.
המאמר מתאר ניהול מסעות לקוח, הוספת טריגרים, עבודה עם פאנלים צדדיים, ופתרון שגיאות. בעזרת המדריך תוכלו למקסם את יכולות המערכת ליצירת מסעות מותאמים אישית בצורה פשוטה ויעילה.